dagar som berg o-dalbanor.

Jag känner på mig att jag inte kommer orka/hinna blogga imorgon så jag gör det nu. Slutade jobbet lagom tid faktiskt idag, tror det var 01.30 eller så. Jävligt nice, så det blev en sväng till champoo för att komma ner i varv. Det kan man säga att man gjorde, för nu är jag bra jävla trött och kommer somna ovaggat.
Hade även idag en liten frukost/brunch/lunch-dejt med Toy och Madde. Men först var vi på meny och handlade lite nyttigheter. Håller tummarna för att det inte ska mögla i mitt kylskåp under dessa dagar bara. Fast lite skinka, avocado och kesam ska nog klara sig.
På jobbet gick det bra precis som igår. Och ännu har vi inget väl fungerande internet egentligen men som förut, lånar jag. Hann betala in hyran för nästa månad nu iallafall innan det dog. Förut idag kom jag inte in alls. Det ni! Framsteg framsteg.
En glädjande dag trots ganska förkyld, sprängande huvudvärk och pms. Fick hovtippen idag och lön imorgon som såg rätt fet ut. TACK FÖR KAFFET! Hej sparkonto, nu blir du nöjd va? Det blir jag.
Annars som vanligt jobba jobba jobba. Imorgon innan jobbet ska jag och Madde käka pannkakor för att faktiskt göra något annat. Dom börjar känna igen oss på La familiga nu så bäst att göra något nytt. Haha.
På söndag dock, en bra dag! Då ska det handlas julklappar (förmodligen för alla sparpengar.. haha) och sedan piffa till sig (för det händer inte ofta numera) för att käka en god middag som inte består av pizza. Och bara känna sig snygg och uppklädd. Jag, Toy, Henke och Emma blir det nog. Fy fan så kos!
DET ser jag fram emot. Och att få sova så nu är det bäst jag avslutar. Plus att inatt får jag ha elementet på hur mycket jag vill för jag sover själv. Haha. Gäller att se dom små ljusglimtarna i livet nu när det är mörkt.

Dagens musik; Veronica Maggio - Måndagsbarn



som inte har nån anständighet, inte behöver kläs upp i skönhet...

Kommentarer
Postat av: Pappilu

Hej hej. Ja ni har verkligen fullt upp nu va?? Här börjar också julborden att rulla. Jag drar ju till Potsdam i kväll och mor på julbord imorgon kväll. Nästa fredag är vi på Doctus på Nobelmiddag och Lördag är det Reunion på Folkets.. Du ser vi har att göra...Ha Ha.. Puss o kram. P

2010-12-03 @ 07:27:02
Postat av: angelique

OM vi har, svinmycket för att säga så. kom hem från jobbet för 20 min sen. helt okej timmar men nu är jag trött..! haha ni har ju egna julbord ju! lite annat ;) ska ni på den riktiga nobelmiddagen alltså? den 10e? Puss å kramis

2010-12-04 @ 04:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback