to be @ home.

Första natten hemma i min fantastiska säng. Dock kunde man sovit bättre. Fast det hoppas jag till inatt istället. Idag har jag hunnit med att gå på promenad med Linda, tumba c med mammilu & pappilu som avslutades i rosaholmen för att glutta i affärer m.m. Thaimat till middag för att sedan bli hämtad av snälla Kaisa eftersom jag ska låna bilen imorgon. Så jag for till Jimmö & Linda för att terra dom hela kvällen. En kanon kväll helt enkelt.
Imorgon väntas först lunch med söta Sarah och sedan gå till mitt gamla jobb för att hälsa på och plocka upp Elin för mellandagsrea. Japp vi ska trängas med alla idioter i affärerna! En grej vi är duktiga på.
Glömde säga att jag fyndade på underbara Stadium idag också, en adidas tröja! Sååå snygg och ja jag älskar adidas. Punkt slut. Haha.
Men imorgon ska jag försöka hitta kläder till nyår.
På kvällen ska jag träffa Jimmy C är det tänkt. Efter hans träning.
Onsdag blir halvkörigt tror jag. Träffa Kaisa på dagen/eftermiddagen på kvällen ska jag mammilu & pappilu till Micke & Pia för fika och mys. Troligen utgång på kvällen med diverse brudar.
Jag har ju faktiskt nästa vecka på mig också.. Men just nu känns det inte som det.

Dagens musik; Kid Cudi - Up up & away



för o kunna säga, att jag snart går i rännstenen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback