mycket annorlunda jobb.

Ytterligare en dag närmare att resa hem. Håller tummarna som bara den att jag kommer hem i tid utan bekymmer med förseningar och så. Risken finns ju. Idag har jag jobbat några timmar, vi var in och TOK städade barerna så dom ska skina! Och efter middagsmötet på jobbet så säger restaurangchefen att det är läge för alla att ta en varsin sopsäck och klä på sig. För nu var det dags att gå ut och åka i backen en sväng! Så vi var några stycken som tog varsin och gjorde oss klara för att ösa ner för den branta backen vi har precis utanför jobbet. Shit va roligt det var! Det är sådant som gör att man får energi. Detta är ingen vanlig arbetsplats. För inte skulle chefen för ett kontor be alla och klä på sig för att man ska ut i backen en sväng (?). Precis! You see my point.
Och när jag och Toy slutade, vilket var tidigt åkte vi ner till stan som ändå har kvällsöppet så hon kunde köpa klart sina julklappar. Blev middag på det för att sen åka hem till värmen. Och packningen. Jag kan faktiskt inte göra så himla mycket mer då jag är en resväska kort och måste packa för hemresa också. Men det börjar eka riktigt tomt här nu. Jag glädjer mig såå mycket till att flytta. Och att komma hem.
Hoppas att Emma kommer hem från julbordet snart så vi kan byta julklappar annars får det bli i sverige eller att vi bara lägger fram dom. För nu jobbar jag tisdag och onsdag, på onsdag åker hon hem. Vi går om varandra lite, mest hela tiden.
Men nu ska jag iallafall passa på att gå och lägga mig tidigt så jag får tillräckligt med sömn vilket man inte är bortskämd med. Tell the world, i´m coming home.

2 dagar kvar.

Dagens musik; Håkan Hellström - Båda sidor nu



nu går jag bara förbi, där jag försökte få dig att le...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback