all i want for christmas is you.

SÅ! JULFEIRE HERE I COME! Nyss hemkommen från jobb, satt kvar ett tag bara. Så nu packa det sista och snart hemåt. FY jävla satans dritt skönt ska det bli! Jag längtar som ett litet barn.
Idag på jobbet har det varit blandade känslor, jag var nog redan hemma i huvudet. Dock glömde jag bort våran överraskning som kom glatt efter halva kvällen!
Jag, Toy, Annsi, Jane & Emma (rest.chef) var med i ett inslag i showen ikväll! Ghost närmare bestämt. Vi körde en skelettdans som dansas till michael jacksons thriller. Vi har smyg tränat och haft oss och idag var det premiär! Jävligt kul och vilken kick. Och kul att inte alla visste! Vi höll det så hemligt det gick så det var många förvånade ansikten kan jag säga. Jag gillar nog att stå på scenen ändå. Troddde det var något man växte ifrån med tiden. Tydligen inte.
Annars var det bara drygt med alla fulla ungdomar. Jag gillar det inte. Men vad gör man inte? Det gick ju faktiskt bra.
Så nu ska jag sätta sista bitarna på plats och sedan om jag hinner gå till Madde för lite kos innan vi drar allihopa.
Hoppas på sällskap på flygplatsen av Karoline, men troligen missar vi varandra. Vegard skulle åka ett tag senare så han missar jag totalt. Synd. Hade varit skönt att vara fler.
Nu är man ju van vid att alltid ha folk omkring sig så det är svårt att göra något själv.
Glömde berätta om min fantastiska julklapp från min Emma också!!! Oj oj oj va glad jag är! En humörtröja jag så länge suktat efter! Love you hun.

Om några timmar är jag hemma igen.

Dagens musik; Brenda Lee - Rocking around the christmas tree



hon var vacker och du var ett svin, dom sa se och du blundade...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback