1 december.

Ja fortfarande inget fullt fungerande internet. Lånar det ruggigt långsamma oskyddade nätverket. Suck. Att det aldrig kan bara få funka? Fast då vore väl livet allt för lätt att leva.
Igår var en kort dag på jobbet då det bara var inventering och jag hjälpte till bara i början i foajén. Men idag är det andra bullar. Står själv uppe i broadway-baren och hoppas på en del att göra iallafall. Resten av veckan är också jobb och det är bara roligt.
Dock är jag ganska trött, men tror det är förkyldningen som hejdar min annars sprudlande energi. Eller något. Haha. Närå jag är faktiskt ganska glad ändå, har ingen feber än och hoppas att slippa den. Då är det bara att köra på.
Fick ju öppna första luckan i min chokladkalender idag också! Yeey. Japp jag är fortfarande 12 år och vill ha chokladkalender. Och framför allt nu när man inte har mega mycket julkänsla trots snön och den bitande kylan.
Har fått dispans på chokladkalendern i mitt och Emmas avtal, det var schysst tycker jag.
Idag är det fantastiskt fint väder och jag tror det står frukost med Madde på schemat innan jobb. Måste checka om hon svarat på mitt sms. Haha.
Annars inga nyheter so far.

Dagens musik; Håkan Hellström - För sent för edelweiss



fortsätt när mörkret kommer och allt gör ont...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback