mer måndag än någonsin.

Så hade vi måndag, igen. Alltså det känns som att det var igår det var måndag. Tiden går så cp fort just nu. Hinner inte med. Samtidigt som det känns som att man hinner mycket, ska verkligen inte påstå allt. Det fick jag erfara idag. Att planera 3 lektioner med allt vad det innebär tar längre tid än man tror. Det låter lätt. Men det är minst sagt ganska tungt. I och för sig hade jag det ganska lätt idag när jag planerade eftersom jag hade ett hum om hur allt skulle gå. Vilket är skönt faktiskt. MEN jag vet att det kommer veckor som kommer vara sjukt jobbiga. Och ta mer än hela eftermiddagen att planera.
Och öppnade idag också. Vilket jag gör imorgon med. MEN då slutar jag kl 14.15 istället. Som man SKA göra egentligen när man öppnar. Ska hädan efter lyssna på Angelica om vad hon säger om detta.
Gillar verkligen att jag och Angelica kommit varandra så nära. Trodde vi skulle tappa det när jag åkte. Jag hade fel, iallafall som jag känner nu har vi kommit varandra ännu närmare. Riktigt skönt och kul!
När jag ändå är inne på kontakter ska jag imorgon träffa Jeanette som anlände till sthlm tidigare idag. Skulle åkt in till stan och mött upp henne m fl från magaluf men jag hade ingen ork. Så tar det imorgon när jag ändå slutar tidigt.
Snacka om att ladda inför kryssningen nu. Shit shit shit.
På tal om båtar också, så får vi svar ikväll på om pappilu åker en vända till eller inte. Som det ser ut nu så ja. Och då åker han i mitten på nästa vecka redan. Riktigt snabba puckar. Vet inte alls vad jag känner inför det.
En till jul, nyår och födelsedag utan honom. Men den här gången är det chill pill, han kommer hem i mitten på februari då.
Nice.
Min måndag är verkligen så mycket måndag det kan bli.



två vänner stal en bil för att ta sig ut på landet...

Kommentarer
Postat av: stina

förlåtförlåtförlåt, men det blir så intensivt när jag är där.. :S du ska komma till sälen, så är det bara :) <3

Postat av: angelique

stina: ingen fara :) blir lika förvånad varje gång jag läser att du varit i mina trakter! ;) och ja tack det vill jag MER än gärna! så det så. <3

2009-11-10 @ 14:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback