fredag och löning.

Vill till och börja med att tillägna detta inlägg till min vän Daniel och be om ursäkt tre miljarder gånger för att jag missade dig sist. INTE OKEJ! Sorry!
Dagen har gått bra och jag har väl hunnit vara hemma ungefär en timme eller så. Var förbi Sarah efter jobbet och "fyllde" på färg i håret då det bleknat ganska mycket. Hem, käka och göra mig i ordning för att sedan dra.
Är nu hos GP och förar lite ska snart till Palmborg för att fortsätta med resten av gänget. Kommer bli kanon ikväll tror jag!
Just nu är vi Danne, Jimmy, Tvärn, Chippen och GP såklart. Hos Palmborg vet jag inte riktigt vilka som är, Jennie och hennes arbetskamrat iallafall.
Men lön det betyder ju bara; skål! Imorgon om man inte är för bakis så blir det helt enkelt lite shopping såklart. Nu kör vi.
Hoppas att ni får en bra helg.

jag tänker bara på dig i april...

Kommentarer
Postat av: danne!

Bra! tack! :D:D:D

2009-11-27 @ 19:37:13
Postat av: angelique

daniel: jag glömmer inte dig ju!

2009-11-28 @ 11:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback