all i wanna do is.

Ja jag känner verkligen för utgång imorgon, som fan. Vi har haft så roligt senaste gångerna ute så nu känns det riktigt taggat. Och framför allt efter den här jävla dagen. Uuuusch. Jag har inte ens hunnit haft rast idag. Snacka om körigt. Tyckte så synd om Angelica som mått kasst idag och blev hemma.
Nä den här dagen får gärna vara slut NU. Så inte helt taggad till träning är man. Inte alls faktiskt. All must gick ur mig under dagen. Finns noll energi kvar. Shit happens.
Snart heeeelg! Så välkommet. Stavas det så? Eller säger man ens så. Ingen aning. Haha. Jag bara kör. På lördag om man inte är alltför bakis ska jag och Jimmy och dom som vill åka och shoppa lite för imorgon rullar pengarna in. Det går bra nu! Fetaste lönen. Betala tillbaka lite lån som gjorts, räkningar, shopping givetvis. Fy fan va bra det är just nu.
Pengar yes please. Det gör en så mycket lyckligare, tyvärr. Nu träning. Tjenna!



puvler hjälpte mig verkligen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback