en jävla söndag.

Nej så här med facit i hand önskar jag att jag sovit bort hela söndagen. Från start till slut har det bara varit motgång. När vi skulle åka mot matchen inser jag för andra gången på inte ens ett halvår att jag har punka. Jävligt lägligt då jag beräknat att bara tanka och sedan dra. Allt resulterade i irritation. 3 månader sprillans nya däck och jag har punka. OCH kommer försent till samlingen inför match.
Jag jublade inte direkt. Återigen såg jag både mitt och mammilus sparkonto försvinna ut i tomma intet.
Är bara glad att slippa behöva ta bilen till jobbet iallafall.
Fram kom vi och bara 15 min sena. Skönt.
Men mitt hjärnkontor var på annat håll efter hela den där incidenten. Vilket resulterade i att jag inte hade koncentration alls på matchen. La över ansvaret på resten av laget.
Jag var dock inte ensam.
Matchen var nog det sämsta jag någonsin spelat. Trodde man inte kunde vara så kass. Men vi får ta oss alla i kragen och försöka hjälpa och stötta varandra istället för att klaga. Och framför allt lämna den här matchen bakom oss och ta nya tag, vi har fortfarande några matcher kvar.
Så problem fri är man tydligen aldrig. Har man inte några så kommer det minsann nya bakom nästa hörn. Så är det bara.
Har också hunnit uppdatera på
www.enannandelavtumba.se  samt min www.pixbox.se   (aangelique) med en del bilder. Hoppas ni gillar det!

bara så länge det finns stjärnor över oss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback