stillsam söndag.

Tror jag behövde det. Har ju inte riktigt hunnit varva ner sedan jag kom hem i onsdags natt. Alltid har det varit något. Men idag har jag inte gjort många knop alls. Så skönt. Men trodde att jag skulle vara sliten efter den här helgen som gått, men icke. Kanske är kvar i Magaluf svängarna ännu. Tror så.
Men skulle väl mest säga att bilder finns uppe på pixbox samt facebook. Dock tog utrymmet slut på pixbox så fler bilder från kräftskivan kommer. Men på facebook finns allt att avnjutas.
Så nu ska jag sätta mig i bilen och åka till arlanda för att hämta min pappilu som befunnit sig i Tyskland. Hoppas ni har haft en skön helg. För det har jag.



ni kommer få se er ungdom ruttna framför er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback