blir så sur.

Aa, nu är jag verkligen uppe i varv. Fan va arg jag blir. Jävla Scandic. Och typiskt mig som antagligen är tok klantig och inte kollar? Nä jag vet faktiskt inte. Tycker det bör vara tydligare skrivet. Jag ska vara den mest pain gästen dom haft, klaga på allt. Aa det ska jag nog. Haha.
Usch gillar inte att vara sur faktiskt. Man blir så upprörd. (Nähääääää..) Men ska väl liva upp det lite med att städa mitt rum. Otrooligt uppiggande. Not. Men måste göras.
Egentligen ville jag bara skriva av mig ilskan lite men det verkar inte hjälpa så jag tar nog tag i städningen istället iallafall. Fan, jävla skit.

men i min trädgård är det visset, mörkt och kallt...

Kommentarer
Postat av: Jessica

wzup?

Postat av: angelique

jessica: jag förklarar nästa gång vi ses :)

2008-03-13 @ 21:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback