vilket väder.

Man blåser nästan bort när man går ut och så regnar det. Att det blåser kan jag ta, men allt detta regn blir jag deprimerad av. Plus att det förstör smink och hår. Blä. Hittills har jag väl inte behövt tänka mig att hår och smink ska vara bra för att jag ska på fest men ändå, man vill ju inte se ut som en slickad katt heller. Hehe.
Det var som vanligt jätte mysigt att äta med familjen igår och så lyckades jag köpa mig bäddset från Hemtex som jag kollat på, kunde liksom inte motstå. Har en viss förkärlek till bäddset, har alltid haft. Haha. Jag vet konstigt men sådan är jag.
Sedan fick jag av Victor en jätte mysig överraskning, blev helt sjukt glad. Och Dolce Gabbana parfymen light blue. Så söt. =) Bättre kväll får jag ju leta efter kan man säga.
Så idag har jag inte gjort så mycket, var till centrum en sväng och sedan hem för att duscha och städa rummet typ. Nu sitter jag bara och väntar på att någon i min familj ska komma hem eller för att åka till tumba och hämta bror min. Vad gör man inte för sina syskon?
Resten av kvällen är ännu oklar. Kanske fest i gubbängen, eller om inte, blir jag säkert hemma. Men det känns inte heller roligt faktiskt. Men gubbängen känns så avlägset. Hmm jaa kluvet det där..
Nu ska jag iallafall fara mot tumba och hämta bror eller mamma, vet inte vilket ännu. Något blir det.
Hoppas kvällen blir bra ändå. Känns inte allt för ljust just nu iallafall.

but you´ll still be my star...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback