fan fan fan.

Det här med tid, datum och att passa in på när andra kan, är verkligen inte min grej. Jag tar självklart mest hänsyn till laget och när matcherna är, vilket är, varje helg gärna lördag och söndag med a och b lag. Suck. Och jag håller nu tummarna att jag inte jobbar första helgen i februari (vilket jag med största sannolikhet inte gör) för då är det den helgen som verkar bäst. Dock hade jag tänkt på det lite tidigare hade det gått samma helg jag fyller, men icke. Ta det gärna så sent som möjligt. Bajs också. Nåja jag får väl ha flera kvällar och helger att fira mig på då, ända sättet verkar det som. Men självklart kan ju inte alla komma fattar ju jag med, men någon iallafall?
Aja, jag hoppas det löser sig i slutändan, jag är sämst på det här med att fixa fester och så vidare men jag blir glad om någon kommer iallafall. =)
Men jag är tok glad över att ha fått jobbet iallafall, och då får väl festen stå åt sidan nu när man fyller 20 och ta nästa år eller något om det nu är så att jag måste jobba istället. Pengar är mer värt.
I brist på annat så har jag tänkt att kanske kolla på lite vänner eller kanske lite av Lets dance som faktiskt börjar idag, tss ska man vara så boring? Jag skyller på att jag ska träffa Victor vid 21 tiden eller så. Haha.
Men imorgon ska jag faktiskt på fest så jag är inte helt isolerad. Så det så.
Och ännu bättre att man har ett jobb också, kanske man inte dör av tristess iallafall. Se så många fördelar.
Trots att det är tomt på kontot nu så inväntar jag faktiskt lite lön, och det kommer vara guldvärt när det kommer. Gah va skönt med pengar. =)
Äsch nää det blir ju inget vettigt av det här inte så bäst jag gör något av mitt liv och pressar i mig godis så man blir rund och go.

show me who you are...

Kommentarer
Postat av: stina

vadå? när sa du ha kalas (A)Säg tid, datum & var så infinner jag mig där då :D

Postat av: stina

såg nu att du hade kommentera, jag ska kolla upp det så hör jag av mig :) blir det lördag då? kan ja sova hos dig? (A)

2008-01-11 @ 23:42:32
URL: http://stinalundstedt.blogg.se
Postat av: angelique

stina: troligtvis lördag iallafall :) lättast så egentligen men måste kolla närmare på det :) och SJÄLVKLART kan du sova hos mig :)

2008-01-12 @ 12:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback