bra och dåligt.

Bra för, jobb, bokade biljetter och mys. Dåligt för, trötthet, tok mycket huvudvärk och mensvärk. Det är min sammanfattning av dagen. Börjar iallafall dagen med att gå upp svintidigt, 06.30 jaa varför det nu då. Det var iallafall inte pga jobb denna gång. Nää utan barnpassning. Victor har en lillebror som är över 1 år och vi skulle ta hand om honom hela morgonen och lämna på dagis. Allt det gick bra förutom när vi skulle gå, Alexander blev jätte ledsen stackarn. Självklart jag och mitt stora hjärta blev lite ledsen över att behöva lämna honom, så jag gick ganska fort för att inte få ont i hjärtat. =)
Sedan väl hemma så skulle vi försöka sova en stund för att orka resten av dagen, och precis när jag höll på att somna och låg som bäst så ringde dom från Esprit och undrade om jag kunde komma in och jobba. Självklart, så 1h och 30 min senare står jag där. Haha. Extra pengar är ALDRIG fel. =) Dock ville dom ha in mig imorgon också, men då jobbar jag ju på Rica.. Tusan också. =) Men skönt att börja tidigare än planerat. Så Rica imorgon och fredag. Pengar pengar.
Tränade också ikväll, gick väl inge vidare, hade ont i huvudet som tusan så allt gick i slowmotion i mitt huvud och lika så på banan. Stackars medspelare. Men lyckades iallafall klara mig igenom hela träningen och det trodde jag aldrig. Men väl hemma så hade mamma gjort jätte god middag och genast mådde jag bättre. =) Och ännu bättre började jag må eftersom att jag bokat Håkan Hellström biljetterna 12 april i Göteborg och nu även tågbiljetterna till mig och Jessica. Go Håkan!!
Men nu ska jag fortsätta och vara social med Victor som kommit hit, lagom glada miner när jag sitter här och "fixar med min skit" som han uttryckte sig. Imorgon är det jobb och träning. Så som min vardag kommer se ut framöver, men då kan man också unna sig saker. Me like.

framför mina ögon öppnar sig en solig väg till dig...

Kommentarer
Postat av: Jessica

fan va bra du är :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback