hej då sverige hej magaluf!

Japp om 3 timmar blir jag hämtad här hemma och då åker jag mot Spanien och Magaluf!! Den mest efterlängtade resan i sommar kan man säga. Och 2 fantastiskta veckor (hoppas jag iaf) kommer flyga förbi.
Kom nyss hem från stan och våra stockholmares dag. Åkte in med lillebror och hans kompis. Allt för att slippa packa klart såklart, vad annars. Så nu har jag fortfarande det kvar. Jävligt dumt jag vet. Men va fan.
Så nu ska jag gå och packa ner det sista som jag helt enkelt struntade i för att se Patrik Isaksson. Hur bra låter det? Inte alls förmodligen men det var värt varje minut.
Tack för mig och sakna mig inte för mycket. Vilket ni inte lär göra heller haha.

från norr till södertörn, till jordens alla hörn...

Kommentarer
Postat av: Robin Peteri

Hoppas att det blir kul där nere hörrö :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback