tok ont.

Eller något. Haha. Men man känner sig så mesig, men det gör så ont i mina benhinnor. Idag var värre än resten av veckan så nu hoppas jag att det går över lite till matchen på söndag. Annars får jag damp. Man kan ju inte springa 100% om man har ont.
Och idag på träningen fick vi springa galet, eller iallafall det lag jag hamnade i för vi vann hela tiden så vi fick stanna på planen och lira. Det var roligt! Jaa självklart finns det väl vissa anledningar, utöver att vi typ ägde. Men huvudsaken är att vi faktiskt vann. Och trött var man. Då var det bara att byta skor och ställa in sig på, intervaller. Så sjukt skönt efteråt måste jag säga. Man känner sig så bra.
Men nu död.
Så jag vill eller vågar inte ens tänka på morgondagen, inte nog med att jag börjar kl 7.30 utan jag kommer nog ha vissa problem med att gå pga träningsvärk och dylikt. Men då får jag hoppas och som jag tror att jag slutar vid 11-12 tiden. Vore ju TOPPEN. Hela fredagen framför sig. =) Mys.
Ska köpa present till mor min också som fyller år imorgon! Så imorgon blir en jätte bra dag tror jag.
Pappa blev nöjd idag också för att få se stora delar av hotellet samt fick lite kaffe och kaka. Hihi. Jag är för snäll jag. Mammas kommentar till hela denna händelse var:
"Jaså, vad är det nu du vill ha som du måste smöra in dig hos pappa för?" Haha. Jag är inte ett dugg förvånad, typiskt våran familj att vara spydiga mot varandra.
Sedan hjälpte han mig så jag kom ifrån nångång också. Skjuts hem inte helt fel dessutom. Och ner till tumba för att fylla i tatueringen, dom är roliga dom som jobbar där alltså. Haha. Helt störda. Så jag hade roligt. Och pappa var den första att vara med mig när jag tatuerade mig. Kändes konstigt eftersom jag annars varit själv mina tidigare besök. =)
Så efter en händelserik dag så är jag totalt död.
Jag ser suddigt och är toktrött i kropp och själ. Så det börjar bli dags att fixa sig för att dra något gammalt över sig. För imorgon är en ny dag med nya möjligheter.

now i´m a believer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback