solig bra dag.

Jag vaknade som vanligt inatt vid 4 tiden, vad annars? Men som tur var tog det mig kanske bara 5 min att somna om igen så det var ju skönt. Vaknade igen av mobilens larm (aldrig fel att vakna till snook- inga problem) och inte allt för tidigt heller 09.30 så jag var ganska pigg trots att jag somnade efter 1 igår. =)
Upp och göra mig iordning och ser att det är strålande väder ute, då kan inte humöret bli annat än bättre. Kilar iväg till körskolan och bokar fler tider och sedan ut och köra, motorvägar & rondeller stog på schemat och det gick faktiskt väldigt bra. Och eftersom min lärare skulle hem och käka lunch samt gå ut med hunden så fick jag även köra hem. Skönt att slippa åka kommunalt! Och även det gick bra, dock en olycka vid Salemsvägen så det blev lite trångt att köra men det gick fin fint. Så jag körde i drygt en timme.
Så sedan när pappilu kommer hem ska jag köra mera, har ju som tidigare nämnt ingen träning så hinner köra lite. Och det är jätte bra faktiskt. Ska nog träffa Ack-kvack och Sambo sedan också när dom haft träningen med små tjejerna.
Så det blir en riktigt bra dag tror jag. Humöret stiger trots efter helgens bravader. Kan morgondagen göra att jag når toppen? Det kan bara jag fixa. Jag ska ge allt och lite till.
Hösten är som finast när dagarna är som denna.
Nu är det bara shopping som skulle vara pricken över i:et för att bli på topp, dock får jag nog vänta på mina pengar en stund till. Men ju mindre pengar desto mindre utgifter visst?
Men från och med onsdag så jobbar jag igen på Rica, och veckan ut och även nästa vecka. Pengar tackar man aldrig nej till, trots att man får kämpa lite för dom, men det är det värt. Kan jag inte bara hitta ett jobb som passar mig som handen i handsken? Och som man gärna kan jobba på en längre tid. Tack.
Ska städa mitt rum idag också, med lite dammsugning och sådant, det behövs verkligen och idag har jag ju tiden så varför inte? Kommer kännas så skönt efteråt vill jag lova. =)

i´d take another chance, take a fall, take a shot for you...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback