älskade fredag.

Inte för att det är någon speciell skillnad egentligen men fredagar är ändå utöver det vanliga. Gick upp sent idag blev nästan chockad själv hur mycket klockan var, men det slår aldrig fel, kl 04.05 vaknar jag och är pigg. Jag FATTAR verkligen inte vad det är med det klockslaget! Och det spelar ingen roll hur sent eller tidigt jag lägger mig så vaknar jag ändå alltid kl 04. Kan någon förklara för mig varför?
Idag kanske det blir till att åka till skärholmen en sväng med pappa och bror. Får se om pappa överväger att köra. Haha. Han hatar skärholmen och alla andra butiker som det inte står ICA på och där han inte vet vad man ska ha. Bror ska nämligen köpa en väska tror jag det var, och då kan man ju passa på att åka med. Me like!
Dock blir det ju inget köp för mig eftersom mitt konto säger nej. Fan. Jag som behöver tröst shoppa lite känner jag. Nåja det får vänta till lönen om, 20 dagar. Man får ju hoppas att den trillar in tidigare än så.
Jag har en märklig känsla, fast på ett bra sätt faktiskt. Det känns skönt. Jag har ingen som helst aning om varför men det kvittar väl om den ändå är bra? Tycker jag iallafall.
Vid strax innan kl 18 så kommer Cissi hit så att vi kan göra sällskap heeela vägen till Emilia (det tar väl kanske 2-3 min max att gå till henne från mig...)

image452

Kommer bli jätte mysigt ikväll tror jag =) Kul att träffa bland annat tjejerna igen, länge sedan nu! Men jag är bitter över att inte kunna följa med ut ikväll, skulle verkligen vilja göra det. Är galet sugen på det också. Meeen det går inte, har ju faktiskt samling kl 11.45 imorgon så det är bara för mig att traska hemåt när dom går ut. =)
Skönt att man har nära hem iallafall. Haha.
Om man kanske ska hoppa in i duschen så man har gjort någon nytta idag.

i think about you day and night...

Kommentarer
Postat av: Enii

Hehe, har också ett kontot som säger NEJ! Men snart så borde den ändå säga JA! =) Hoppas du får en trevlig fredag fast du inte skall ut.
Kram

Postat av: angelique

Enii: Jaa visst är det jobbigt! Men vinden vänder nog snart :D haha! Tack tack detsamma :)
Kram

2007-10-05 @ 16:17:47
Postat av: Clemente

Ja, hoppas det! har du gjort?

2007-10-05 @ 17:01:02
URL: http://clemente.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback