fokus noll.

Som jag skrev i senaste inlägget så hade jag inte så lång helg. Dock hade jag ledigt idag vilket kommer innebära att jag kommer ha en helt "normal vecka" med alltså två lediga dagar. Inte efter varandra men ändå. Så ledigt idag och söndag. Mycket bra!
Har varit en hel del jobb den här veckan, allt har faktiskt gått bra. Igår var det premiär på föreställningen och musikalen spamalot. Stämningen bland gästerna var på topp och man verkligen kunde känna eurofin i hela bygget. Det betyder också såklart att det var en fest efteråt. Och då blev jag kvar och jobbade. Väldigt lugna förhållanden måste jag medge vilket var väldigt skönt. Kul att få hälsa på de jag känner som är med i föreställningen och helt enkelt "vara med". Jobbar hellre än att stå på andra sidan bardisken, ärligt talat. Kul också att ett känt ansikte från själva monty python var på plats för att se premiären och mingla runt.
Trots att festen inte var i klass med en studentfest eller liknande så var jag hemma runt kl 04.30.
Hade hoppats på att vara tröttare än vad jag faktiskt var när jag väl la mig efter en lång varm dusch. Så kl 06 har jag för mig att jag kollade på klockan senast innan jag somnade.
Vaknade första gången kl 10 i lite halv panik för att jag trodde jag försovit mig. Innan jag förvirrat insett att jag inte hade någon klocka ställd, med all rätt, kunde jag somna om. Är lite imponerad över mig själv att jag trots allt klev upp kl 13. Hade förväntat mig att sova till minst kl 15.
Men med tanke på att jag klev upp så pass hade jag ju massa tid på mig att utföra diverse som jag hade på agendan. Kände egentligen för att helst ligga på soffan hela dagen. Men nu med facit på hand så är jag glad att jag tog mig ut i solen. Fick nästan allt jag hade på min lista avprickat. Plus lite till. Är mycket nöjd med mig dag faktiskt.
Ska dock försöka gå och lägga mig snart eftersom jag misstänker att det blir rätt mycket på jobbet imorgon och på söndagmorgon kommer vegard hem igen. Och då vet alla att det är lika med, fullt ös medvetslös.
Bara gå och ladda batterierna helt enkelt.
Dessutom kommer jag hem till sthlm på torsdag. Tiden går sådär sjukt fort nu igen.
 
 
Dagens musik; Paulo Nutini - New shoes
 
 
 
 
skratta åt det, för då kommer jag kanske över det...

Kommentarer
Postat av: pappilu

Och minns jag rätt var det tidigt på Torsdag.....

2012-09-22 @ 21:57:33
Postat av: angelique

tidigt som satan! lyfter 06.50.....

2012-09-23 @ 15:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback