när asfalt byts mot is.

Det går bra trögt med den här bloggen, tyvärr. Lika så märker jag tyvärr att solen inte längre lyser speciellt länge om dagarna. Vilket inte är så konstigt då det börjar bli ordentligt höst. Inte så konstigt med tanke på att det trots allt är 9 oktober.
Märker det också på mitt annars sprudlande glada jag. Det är väldigt upp och ner. Vissa dagar är helt tipp topp och andra inte fullt lika spännande med nya utmaningar.
Förstår inte vad det är med mig och höst/vinter..?
Alltför mycket tankar far runt i huvudet denna årstid. Inte för att alltid tankarna klarnar när våren kommer men då känns det iallafall lite lättare.
Jag är iallafall väldigt glad över mina vänner. Som idag, en äckligt tidig morgon på jobbet och en lång mycket seg dag skulle det bli. Och den hade blivit katastrof trist och jag hade varit betydligt tröttare om det inte vore för mina underbara kollegor. Dagarna går så mycket fortare med bra omgivning.
Kunde inte heller låta bli att följa med nästan hela gänget till den amerikanska restaurangen nighthawk diner. Dom har helt fantastiskt mat och outstanding milkshakes.
När tröttheten kommit ikapp så blev det att gå hem. Väl hemma blev det en skype med vegard. Han berättade att det var dags för oss att sätta igång att börja tippa. Så vi kan vinna massa pengar och bli miljonärer. Låter som en kanon idé! Haha. Om det funkar, det vet man aldrig.
Återigen ska det bli så där skönt att få hem honom. På söndagkväll kommer han hem och stannar tills fredagmorgon eller något sådant.
Dock har vi kickoff på söndag när han kommer hem. Och till råga på allt jobbar jag måndag från kl 18 så det blir inget storpartaj för min del. Vilket är lite trist då det ändå är kickoff. Jaja inte mycket att göra åt.
Imorgon är jag ledig och funderar på att vara extremt asocial och knappt resa mig ur sängen. Kanske ut på soffan om jag har tur.
 
 
Dagens musik; Coldplay - You only live twice
 
 
 
 
jag tror jag ska kasta mig igenom ditt fönster, rusa rakt in i ditt liv...

Kommentarer
Postat av: Mammilu

På bilden!!The real crew!! ;)

2012-10-10 @ 20:17:08
Postat av: angelique

oh yes! ;)

2012-10-10 @ 21:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback