totalt överkörd.

Är ledig även idag, känns riktigt skönt. Är ganska mörbultad efter naprapatbesöket idag, blir inte direkt en raketforskare efter en sådan behandling. Det kändes speciellt förra veckan när jag var på första besöket sedan i somras. Jobbade samma dag och dagen efter behandlingen och det gick knappast fort kan jag meddela. Och dessutom kickades allt igång så jag blev genomförkyld. Vilket nu helt gått över och nu förväntar jag mig istället det värsta typ som feber med mera. Den nästan migrän liknande huvudvärken har redan kommit sedan några timmar tillbaka.
Det är vanliga reaktioner efter en behandling. Och nu fick jag inte bara massage och uppknäckning utan även akupunktur. Vilket jag aldrig fått förut. Så tror det är vettigt att inte göra många knop utan bara hålla sig i soffan.
Idag känner jag mig verkligen helt sänkt. Är väldigt glad över att vara ledig även imorgon då jag utsätts för en helt annan typ av ingrepp. Som jag för övrigt börjar bli väldigt nervös över. Vilket jag tror är HELT i onödan. Men typiskt mig.
Till råga på allt har det snöat sjuka mängder här idag så jag lär väl halka runt i slasket lagom imorgon när jag ska till läkaren. Skulle inte förvåna mig.
Nu har jag också bokat, betalt och fixat med alla flygbiljetterna till i jul. Känns skönt att ha det helt klart för sig.
Nackdelen med att faktiskt ha ordnat med det där är att helt från det blå kommer hemlängtan. Innan har man ju knappt hunnit fundera över det eller ens haft hemlängtan pga att allt flyter på så bra. Men nu, som alltid, när man bokat biljetterna så ökar hemlängtan något fruktansvärt.
Och det lär inte bli bättre med tiden. Nu är det ju mer än en månad kvar tills jag kommer hem. Då säkert trött och sliten som få. Som alltid när jag kommer hem till jul.
 
 
Dagens musik; Magnus Uggla - Jag och min far (så mycket bättre säsong 3)
 
 
 
 
och compadres, lever på gränsen till förintelse...

Kommentarer
Postat av: Pappilu

Hoppas att huvudvärken har gått över. Sorry att du fått mitt och farmors huvud, ja även mormors..... Ser fram emot julen nu....Puss o kram. P

2012-11-07 @ 06:39:00
Postat av: angelique

ja jävla skit släkt att brås på må jag säga! men bättre ska det förhoppningsvis bli! ja julen får gärna komma med stormsteg nu! Puss å kram! <3

2012-11-07 @ 08:59:19
Postat av: Mammilu

Så jävla bra låt med Uggla!!!!
Nu är det bara att börja skriva lista till Tomten!!!! :D <3

2012-11-07 @ 19:24:11
Postat av: angelique

ja jag blåstes av soffan när jag såg det! FANTASTISK!
kan meddela att den där listan tänks på varje dag och samma svar varje gång, inte en jävla susning :S skit svårt! vart är leksaks tidningarna när man kryssade för allt utom bebis grejerna!?

2012-11-07 @ 21:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback