köpenhamn och mer fest.

Köpenhamn var ju helt sjukt kul! Vi hade grymma dagar med strålande sol och ca 17-18 grader. Vi festade, var på wallmans branschkväll, tivoli med mera. Vi utnyttjadee tiden maximalt kan man säga. Kunde inte få det bättre!
Men när vi kom hem var det bara tillbaka till verkligheten direkt. Sjukdomar på wallmans innebar att jag fick stressa lite grann men det har gått alldeles utmärkt. I fredags hade jag dock så ont i ryggen att jag vaknade svintidigt på morgonen och kunde knappt gå på hela dagen. Men plötsligt igår var det som bortblåst, eller ja stel som bara den men inget värre. Och i fredags var känslan precis så som jag hade vintern 2010 med min spricka i disken. Så jag blev livrädd att allt skulle gå åt helvete. Men med lite dubbeljobb gjorde tydligen susen.
Men jag ska vara försiktigare eftersom man lätt får det tillbaka plus att det kan förvärras. Och det har jag ingen större lust med.
Ikväll ska vi fira pernille, barry och mari som har slagit ihop sina födelsedagar till en stor fest. Så vi är en hel hög partyglada människor som är taggade till tusen! Det kommer bli grymt som bara den. Största problemet som alltid är vad fan man ska ha på sig? Jag hatar kläder. Och man har ju alltid massa kläder men inget att ha på sig. Så jäkla typiskt..!
Veckan som kommer blir väl jobb jobb jobb. Spännande liv! Haha. Men jag gillar det. Snart är det 17 maj! Längtar!
Dagens musik; Laleh - Some die young





och jag vill ha dig för gamla tiders skull...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback