hatälskar att resa.

När man faktiskt har landat lite grann efter den där helt sinnessjuka turen till åre så är det självklart att det inte riktigt slutar där. Vi har hållt igång med jobb konstant och idag äntligen lite ledigt. Det har varit fantastiskt att bara fått lega på soffan och dega, verkligen inte gjort nånting annat! UNDERBART! Okej vi tog oss faktiskt ut och köpte oss pizza en bit ner på gatan. Stor ansträngning.
Men nu vankas mer glädjeämnen framöver så jag går bara och väntar på det! Kan inte hänga ut allt här i bloggen då jag gärna vill hålla det hemligt en stund till men en sak kan jag iallafall berätta och det är att jag och vegard startar påsken med en härlig fjälltur till kirkenes. Jag måste ju göra om det jag missade. Men nu med betydligt fler dagar och mycket mindre folk! Det blir jag, vegard och hans pappa. Helt perfekt faktiskt! Ska bli skönt att få komma bort lite och åka upp till stugan, köra skoter och bara njuta! Det var ju bara så himla bra sist så när som sista delen på resan så detta glädjer jag mig till!
Vi har också bokat betalat och fixat med flygbiljetter och boende för köpenhamn 29 april - 2 maj. Vi KAN inte sluta resa helt enkelt. Och i sommar har vi nu bestämt oss för självklart midnattsrocken och så blir det att starta sommaren med turkiet och alanya.
Herregud vi är hopplösa haha! Och vi som ÄLSKAR att packa.... NOT. Det är verkligen SÅ trist att packa hur kul destinationen än är. I tillägg så gick min kamera sönder i åre och jag var och skulle lämna in den men fick besked om att det nog bara är att köpa ny. DUMT! Typiskt mig att ha sönder nya grejer och dom allra äldsta håller längst. Sjukt. Det gör ju inte saken bättre att kvittot ligger hemma i sverige haha. Typiskt mig att det ligger där och jag behöver kameran i kirkenes. HEJA! Jag är verkligen hopplös.
Men nu är jag bara glad till allt vi ska göra för det kommer bli sjukt kul! Och fantastiskt bra. Längtar längtar längtar.
Dagens musik; Håkan Hellström - Aprilhilmen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback