all good things comes to an end.

Antar att jag ska börja med allt det tråkiga innan jag går över på allt som är bra. Igår när jag var påväg hem från jobbet med trikken så inträffade det jag alltid fasat. Jag blev av med min iphone! Så jääääävla irriterande! Och jag blir ju sur på mig själv också att jag inte kunde kanske hållit en hand i fickan eller något. Det dumma var att det var mycket folk där och jag var tvungen att stå och hålla i mig. Så i den stunden misstänker jag att någon fick syn på telefonen i fickan. Snacka om irriterande... Är det inte att min älsklings kamera går sönder så blir jag sjuk i samma veva som la familia kommer eller så blir jag bestulen på min iphone. Ja vad är det för karma undrar jag? Jag försöker göra allt rätt för mig med allt men karman slår tillbaka på ett väldigt dåligt sätt. Så kanske jag bara ska bli elak och egoistisk istället så kanske karman slår tillbaka på goda ting. Nej jag tror inte den lösningen är det rätta iallafall. En olycka kommer sällan ensam helt enkelt.
Istället kan jag glädja mig till att det är wallmans sommarfest imorgon till måndag! Det ska bli jätte kul och spännande då vi inte har en susning om vad vi ska göra! GILLA! Dress to impress är dresscoden för kvällen iallafall och på dagen bekväma kläder för diverse aktiviteter. Och sova över på ett okänt ställe. Hur kul lär inte det bli!? Behöver det NU!
Förra helgen hade jag världens bästa besök av la familia! Det var SÅÅÅ härligt att ha dom här! Och kul att få visa upp lägenheten också. Oturligt nog var jag inte alls helt hundra. Urinvägsinfektion som gått upp i njurarna är inget att leka med har jag insett, för 2a gången. Bara hopplöst att det blev ett helvete just den helgen! Men inte mycket att göra åt, vi hade det riktigt mysigt iallafall på akerbrygge, wallmans och middag här hemma hos oss. Älskar att dom kom hit och hälsade på. Och samtidigt som det var jobbigt att vara sjuk så är det alltid bäst att vara sjuk i närheten av sin familj. Faktiskt.
Nästa vecka kommer jag hem i ca 1 dygn för att sedan sticka iväg till geneve. Det kommer bli kul att få göra det igen! Och att få bo med Cissi. Kanske finns hopp om livet trots allt.
Så nu har jag fått sura ur mig lite och det känns skönt! Hatar att vara arg. Finns inget mer trist. Så jag går och livar upp mig själv med att gå till jobbet och får uppmuntras av fantastiska kollegor och vänner.
Dagens musik; Maskinen - Krossa alla fönster



lura mig, nej nej, vad folk än säger...

Kommentarer
Postat av: Mammilu

Å det var huuur uuunderbart som helst!!! <3 Planerar redan nästa resa! ;) Köpenhamn-Oslo-Ja,å en heeel massa till!! :D Love ya!

2012-06-09 @ 23:48:50
Postat av: angelique

det är bra det!! :) ska bli kul att ha köpenhamn att åka till också! :) LOVE YOU <3

2012-06-10 @ 11:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback