la familia utökas.

Något jag glömde nämna i förra inlägget är att jag minsann fick mig en överraskning när jag kom till mitt kära barndomshem. Inte bara att jag som 24år gammal skulle få sova med päronen pga platsbrist då vi hade dubbelt besök. Vi hade blivit med katt. En 12 veckor gammal liten tissetass. Sockersöt som få och såååååå liten pälsboll! Och javisst fantastisk söt men det är också nu jag förstår arbetet med en så liten krabat. Eftersom min bror skulle jobba som volontär på peace & love betyder det att det bara är jag hemma på dagarna.
Vilket kanske var tur för den här stackarn gråter ju så fort man lämnar rummet. Det är ju trots allt en liten bebis. Så uppmärksamhet är ett faktum.
Så inatt var det jag som fick uppgiften att ha honom inne hos mig så han inte skulle vara alltför vilse.
Men min stora fråga är, kommer jag någonsin lära mig hur det är att ha någon rännande runt benen och få hjärtstillestånd när man plötsligt har en pälsboll framför sig på bordet? Tveksamt. Men sött är det.
Idag ska jag hälsa på min andra familj med Jimmy, Micke & Pia. Det var alltför länge sedan nu så det är dags!
Övrigt i veckan har jag faktiskt nästan inga planer, så gött. Dock ska jag väl försöka hetsa solid försäkringar om att jag vill hämta ut en ny telefon. Jobbigt när det varit midsommar och allt, går ju inte på en kvart direkt.
Men som plåster på såren fick jag ett paket från ebay igår, min älskade fina adidas klocka!! DET är kärlek.
 
 
Dagens musik; Lasse Berghagen - Stockholm i mitt hjärta
 
 
 
 

dom har moln i famnen, men du skriver ord som mord i handen...

Kommentarer
Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

nämen åh vilken liten sötnos :)

Postat av: Trees, mamma i London

MEn aw vilken liten söting!

2012-06-27 @ 00:45:54
URL: http://mangofisk.se
Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

det kommer du nog, de flesta mammorna har jag träffat över internet. perfekt med bloggar :)

2012-06-27 @ 16:52:03
URL: http://fashionstars.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback