go to gate, geneva.

Gardagen gick ganska smartfritt iallafall, trots att man var trott som bara den. Tog en liten extra uppgift efter det att vi slutat och blev darfor kvar nagon timme extra. Skulle salja biljetter till de som inte hade till valkomst partyt. Latt match! Men ikvall blir det ingenting sadant. Var egentligen inte speciellt trott sista timmen det ar nog anda varst pa morgonen och mitt pa dagen antar jag. Sa vi satt en stund i lobbyn ett par stycken av oss och bara va. Det var ganska skont men bade jag och Cissi insag att vi inte riktigt orkade vara sociala sa vi valde att ga pa rummet och ligga och glo pa tv istallet. Satsa pa en tidig kvall da vi skulle upp vid kl 5 imorse.
Och imorse var det tunga steg som gick mot kongressen. 13h jobb och inte van att ga upp tidigt och inte direkt vanliga arbetsuppgifter for min del, tar ut sin ratt. Har jag nu insett. Maste vara aldern helt enkelt...
Sa ikvall efter vi stangt registreringen sa blir den nog till stan for att kika runt lite. Man maste ju passa pa nar man anda ar har och har mojlighet. Vart ett forsok iallafall. Men det blir ingen sen kvall nu heller da vi gar upp vid ungefar samma tid imorgon. Har for mig att briefingen startar kl 6 pa kongressen. Ar extremt glad att detta inte ar min vardag! Hade inte haft nagot liv da jag formodligen sovit bort resten av dagen da jag inte var pa jobbet. Kul tjej!
Men som omvaxling, absolut!
Imorgon ar det hemat igen som galler, eller iallafall mot sthlm igen. Och tillbaka till oslo tidigt morgonen den 20e for slutspurt innan sommar ledighet, eller sommarlov som vissa valjer att kalla det. Eftersom jag inte helt vuxit upp an sa anvander jag mig ocksa av det uttrycket.
Cashen rullar in som det ska, det gar bra nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback