flytt nr 2, för iår.

Nu är det helt sjukt nära. Sjukt nära! Om ett dygn så har vi redan kommit igång med våran flytt. Och yes PLEASE! Jag orkar inte bo i denna misär längre. Och ännu värre är det ju nu när allt i stort sett är packat. 3e världskriget skulle man kunna tro. Jag har lite ångest över morgondagen men det ska nog gå bra hoppas jag. Kommer även låna Sigges bil för att kunna köra mina stackars grejer som jag har i deras bod. Det är ju inte direkt lika mycket grejer som va Vegard har. Vi har ju hyrt en lastbil så vi 3 kan komma oss ur lägenheten.
Längtar längtar längtar! Jag kommer vara den som organiserar inne i våran nya lägenhet så ordnar Vegard allt annat. Eftersom jag är ledig imorgon så passar det utmärkt. Eller ledig och ledig, man har ju flytten och så ska jag på brandkurs på ft. Men det är nog bara bra att få ett break.
Idag är det också häcken full. Nu på morgonen är ägaren av grabbarnas lägenhet här och kollar att allt står rätt till.
Kl 13 ska jag och Vegard möta ägaren av våran nya lägenhet för att ordna med depositionen. Och kl 14.30 är det jobbstart på wallmans med en härlig russefest.
Man går ju knappast sysslolös iallafall.
Så hela veckan går ju givetvis i flytt och jobb. Mer hinner vi inte. Men jag hoppas bli ganska klar redan imorgon innan Vegard är klar på jobb.
Början på nästa vecka ska vi dra på ikea. Igen. Vi var där en snabbis igår då jag behöver en säng. Så jag får den hemlevererad imorgon. Inte alls speciellt dyrt vilket var överraskande! Men nästa vända på ikea blir nog en dyr historia. Vi vet PRECIS hur vi vill ha det och våran stackars lägenhet kommer blir ÖVERdesignad. Men fan så snyggt det kommer bli.
Gissa om jag är glad att det här snart är över..!? Massor.
Kommer inte blogga så mycket framöver då jag inte vet när vi får internet i lägenheten. Men så fort det är ordnat håller jag er uppdaterade! Såklart.
1 dag kvar.


Dagens musik; Anton Franc - Letting go





och vi satt på gräset, som växte i takt med himlen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback