time off.

Vill bara som en OBS grej säga att jag lyckades få ihop 26st flygresor 2011. Allt från oslo-sthlm till sthlm-istanbul & oslo-kirkenes. Den stora frågan är, kommer jag klå 26st under 2012? Inte helt omöjligt.
Idag har jag varit ledig. Hör ni hur skönt det låter, bara själva ordet, ledig. OH YES! OM det var skönt! Det kan jag lova er.
Jag gick upp i en bra tid för att hinna till Malene och ha en riktig mysfrukost. Vi hann sitta och prata ett bra tag innan det var dags att gå mot wallmans. Vi båda hade bokat in oss på den gratis behandling som vi hade möjligheten att avnjuta. Njuta och njuta. Jag var helt ok från skulderblad och uppåt. Resten var tydligen mindre bra. Så jag fick en rejäl omgång den korta stund som det var. Fast det kändes som en evighet.. Nästa vecka är hon troligen tillbaka igen och jag vet att nu måste jag bli bättre att ta hand om min rygg. Så gissa vem som kommer anmäla sig även då? Jo, jag. För att jag vet att jag behöver det.
Sedan gick jag faktiskt och solade. DET var länge sedan och jag känner mig helt genomskinlig så det var dags. Och nej jag vet att det inte är alls bra men jag mår bättre av det någon gång ibland. Och efteråt kändes det super skönt. Man känner sig något fräschare än innan.
Fast jag var något dumknullad i huvudet resten av eftermiddagen pga massage så har det varit perfekt. Jag har gjort absolut ingenting faktiskt. Gjorde mig lite mat i form av den stackars salladen vi hade kvar i kylen och en macka till.
Sedan har jag skypat med mammilu och pappilu typ huuur länge som helst. Behövde få ur mig/diskutera diverse saker som man inte alltid kan ta enbart i sitt huvud. Inte för att någon av oss blev mer klok på det men det känns bättre, mycket bättre att ha diskuterat det med dom.
Och nu ska jag ta mig en kopp av mitt sova-as-gott-te och läsa lite i min zlatan bok. Sedan är det natti natt.
Kunde inte begärt mer av en ledig dag som denna.
Dagens musik; Ryan Adams - Dirty rains





dj, gör så att han och jag kan flyga hela tiden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback