när bakslaget kommer.

Jag måste ju bara ha otur den här veckan eller så är det något annat. Gick och la mig ganska tidigt igår så jag kunde sova bort den lilla molande huvudvärk som var pågång. Jag hade dock lite otur att inte hinna somna innan vegard kom från jobbet. Jag vet ju att ingen av oss kan vara tysta. Så någon timme senare kom även Samuel hem och vi alla var igång med att inte gå och lägga oss. Till slut ledsnar jag och somnar. Kanske lika bra det, man vet aldrig hur länge vi hade varit vakna annars.
Men istället vaknar jag imorse med världens migrän. Kanon kul! Och ryggen ömmar järnet! Tror däremot att det är kroppens reaktion på gårdagens omgång. Eller iallafall hoppas jag på det! Har varken tid ork eller lust med migrän och ännu mer ryggont. Med tanke på jobb och flytt. Liksom väldigt olägligt just nu.
Till råga på allt vet jag inte riktigt vart jag gjort av mina glasögon.. Det hade faktiskt hjälpt lite grann att ha dom under dessa dagar. Men någonstans i all min packning här ligger dom. Och tyvärr är det ju inga gigantiska glasögon så att man skulle hitta dom direkt om jag började gräva i alla väskor.
Nej detta var minst sagt dålig tajming.
5 dagar kvar.


Dagens musik; Lars Winnerbäck - Dunkla rum





för patetik är konst, och konst är att förstå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback