there is no end.

Jag säger bara att konserten igår blev BÄTTRE än förväntat. Kanske ganska otippat med tanke på vem man skulle se. Men så är det! Och dessutom var det ett bra förband, naturall 7. Första gången jag såg dom var på youtube som pappilu visade mig för bra många år sedan. Så jag blev ganska paff när det var dom som kom upp på scen. Men grymt var det! Och starstuck som man är så var jag tvungen att vara en av dom som träffade dom efter konserten. Så autografer och lite bilder fick det bli. Typiskt mig! Men va fan, man måste ju våga vara lite annorlunda.
Efter konserten gick vi hela gänget och tog några öl. Lugnt och stilla. Det var nog tur det med tanke på vad vi haft haha. Plus att man mår såå mycket bättre idag!
Så idag har jag bara gjort nyttiga saker och är nöjd med vad jag gjort. Dessutom har jag haft lite vegard-fri idag. Han har nämligen rastats hos john-magnus och heidi hela dagen. Passade mig väldigt bra idag faktiskt.
Dock har jag börjat kolla, dumt nog, på resor. Vi har ju pratat om charterresa 1 vecka, just because we can. Så tanken är turkiet och alanya. Och här sitter jag som en liten loser och glor på massa resor dit. Känns så långt bort och det kanske inte ens blir av. Men jag hoppas ju såklart!
Fick även mejl idag om datum på jobbet i geneve. Och det ser helt okej ut faktiskt och jag kan nog få ihop det med allt här hemma. Och det hoppas jag såå mycket på! Det blev ju ganska mycket förra året med istanbul grejen men det här hinner jag ju planera lite mer. Trots att jag tror det blir stress fram och tillbaka såklart. Men det är det värt.
Så imorgon blir jag nog klokare på hur även juni ser ut. Heja heja, mer resor till folket!
Undrar hur fan jag orkar egentligen..? Det ser vi efter sommaren helt enkelt.
Dagens musik; Naturally 7 - Feel it in the air tonight





plötsligt hamnar man väl under en spårvagn...

Kommentarer
Postat av: Debbiluuuu

En riktig resoholic är vad du är ;) wowowo!

Har två kladdisar till som väntar på oss i min frys... hepp hepp. Bara komma över när andan faller dig in.

2012-04-20 @ 12:47:11
Postat av: angelique

ska DU säga ;) muhaha! och oh yes när du minst anar det kommer det en kladdis sugen svenne och knackar på ;)

2012-04-23 @ 16:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback