att jag blivit impulsiv.

Efter en helg med lite jobb, fest och diverse så slutar vi inte att imponera. Vi fick bara någon fantastisk snilleblixt när vi kom hem från krogen igår att vi minsann inte skulle vara sämre än vissa andra och självklart också gå på konsert. Så vi beställde michael bublé konsert biljetter och ska gå till spectrum ikväll! Fantastiskt!! Och den första som ploppade upp i huvudet då var, min allra bästa Sarah! Vi har lyssnat, dansat och levt musiken sedan lääänge. Det var liksom tha shit under studenttiderna. Och 2007 och studenttiderna var ju helt klart VÅRAN tid!
Så detta är bara så jäkla kul! Synd bara att inte Sarah personligen kan vara med såklart. Men det blir grymt! Och Samuel, Emelie och Kristian ska också på konserten. Det betyder alltså med all sannolikhet att det blir fest ikväll.
Kan säga att jag och vegard glädjer oss så vi dör!! Kommer bli så himla roligt!
Vi är ju lediga imorgon så allt kan ju hända.
Så ikväll kör vi! Taggad här i från och till månen och tillbaka. King! Helt otroligt att jag har blivit impulsiv.. (!) Det är bara helt över förväntan. Men jag gillar det, till viss grad givetvis. Iallafall nu.
Bäst jag njuter för på torsdag så blir det fullt ös med jobb helt till söndag. Heja mig.
Dagens musik; Michael Bublé - Everything





alla trodde att jag skulle förlora mig med vilken runaway som helst...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback