när tröttheten kommer ikapp.

Eftersom det blivit väldigt glest med bloggandet så kastar jag in ett inlägg idag tänkte jag. Inte för att det händer överdrivet mycket i mitt liv, men ändå. I söndags så fyllde ju som sagt Emma år. Men hon var minsann inte hemma på hela dagen och jag sov. Som fan. Shit vad jag var sliten efter jobbhelgen. Sov faktiskt så länge som till kl 15.30 och hade inte det minsta ångest alls, låg istället kvar lite extra för att behålla känslan av att få sova så länge som 12 timmar i sträck. Och faktiskt så är det okej när man bara har en planerad kväll.
Så närmare kvällen så bestämde sig jag, Vegard och Anthony för att göra stan. En sådan där bransch-söndag helt enkelt.
Och lyckad blev den och alla 3 var väldigt taggade! Vi mötte även upp Kjersti och Lars på ett ställe som heter Barbera. Där hade dom sjuka söndags priser, 29kr för en fatöl, 49kr för en drink eller shot. DET mina vänner kan få vem som helst glad att gå ut!
På måndagen skulle jag och Annsi bara in och göra lite beställningar och rodda upp. För att senare på eftermiddagen få veta att hon är sjukskriven pga sitt knä. Not good! Så vi hoppas att hon är åter på jobb väldigt snart!!
Och det betyder att det blir en del för mig att göra. Men kommer att få bra med hjälp så det känns bra.
Träffade även Stine den måndagen och gick i butiker och hade det super mysigt. JAG lyckades fynda ett par jeans!! DET händer så sällan att mina tidigare har lyckats falla isär. Jag hittar bara inte byxor, så nu hittade jag ett par skit snygga LEE jeans för 299kr på carlings. Det gjorde min månad, trots att jag inte får spendera egentligen.
Igår tisdag, bestämde jag mig för att inte lämna soffan på hela dagen. Nu känner jag hur man måste ta vara på varje ledig stund innan julbordssäsong och allt som kickar igång. Så där blev jag liggandes hela dagen och kolla på two and a half men och lite skype med mammilu och pappilu. As nice! Dock senare på kvällen mötte jag upp Anthony bara för att sitta och prata av oss. Kan säga att jag är mer än nöjd med dagen igår.
Idag är det jobb, och jag är såååå trött. Fattar inte varför men idag känns det tungt. Blir bättre när man kommer till jobbet! Och dessutom lyser solen så det är ju perfekt energi. Mer än jobb blir det ju inte i helgen. Jobb ons-lör.
Men jag gillart.

Dagens musik; Eric Hutchinson - Rock and roll



och aldrig nekat mig det ena eller andra, och levat livet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback