vardagspladder.

Kan knappt tro mina ögon att jag faktiskt uppdaterar så tätt som nu. Jag har inte mycket nytt på agendan direkt mer än jobb och försöka ordna inför visningarna vi kommer att ha på lägenheten imorgonkväll samt lördag. Och jag som är extremt pedantisk kommer att trycka in det mesta av städning imorgon innan jag går till jobbet. Hoppas därför att vi börjar vanlig tid, alltså kl 15. Annars blir det jobbigt. Men hinner jag inte allt så vet jag att min nuvarande sambo inte är svårövertalad när det gäller den biten.
Nu börjar jag komma till den delen på året då jag inte längre ser den jag bor med. Deborah och jag konstaterade i förrgår att vi kanske kommer ses på lördag innan jag sticker till jobbet. Annars söndag. Haha det är ju egentligen helt sjukt! Snacka om att sova i skift. Ett förhållande via facebook helt enkelt. Precis som jag hade med Emma förra året.
Men jag dör ju inte direkt då jag har så fantastiska människor på jobbet som jag kan terra. Inte alla som har det så bra helt enkelt.
Jag har faktiskt bokat flygbiljetter hem också. Men i vanlig ordning så kommer jag hem till jul. Precis som förra året. Hittade så äckligt billiga flygbiljetter att man inte kunde motstå! Samma dag som jag landar så kommer min kära pappilu hem från egypten. Det däremot, är ju inte super kul! Han kommer vara svinbrun medans jag kommer vara vit som snö. Orättvist. När jag skypade med honom härom dagen så berättade han att han troligen måste åka en vända till i januari. Vilken gris!
Okej det är jobb för hans del båda gångerna, men fortfarande! Egypten 1 vecka, sol värme och bara nice.
Äsch i vår så får jag helt enkelt ta en weekend till någon mycket trevlig plats att kunna sticka under näsan på honom. Det måste jag nästan göra, bara för att.

Dagens musik; Håkan Hellström - River en vacker dröm



vi kanske ses det finns en chans, på nån spårvagn någonstans...

Kommentarer
Postat av: Pappilu

Visst har vi världens bästa jobb!!! Weekend i vår låter bra men tro inte du får åka själv!!! Jag ska med.....bara så du vet. Vi får prova igen att hitta något trevligt ställe, när vi båda kan åka.

Ha de. P

2011-10-27 @ 10:59:19
Postat av: angelique

minst sagt världens bästa jobb!! :D nääee jag misstänkte väl det... tror ändå på barcelona eller något annat trevligt!! vi finner ut något!

2011-10-27 @ 13:51:49
Postat av: Anna

svar: Ja, det kan jag tänka mig att det är! :-) Jobbar du som bartender?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback