whenever whatever.

Gårdagen på jobbet var allt annat än ett skönlir. Men vi fick det att funka och vi fick stämpla ut kl 03.30 (sommartid). Jag hade ju självklart glömt att man skulle ställa om klockan tills någon på jobbet nämnde det. Jag vet ju knappt vad det är för dag så det är väl kanske inte så jätte konstigt.
När jag var påväg hem från jobbet så fick jag syn på Barry som försökte febrilt med att få upp porten till Samuel & Vegard med Samuels nycklar. Så jag fick hjälpa honom in och följde med upp för att få syn på spektaklet till efterfest som mer än många från jobbet var på. Hade pratat med Vegard i telefon när jag gick från jobbet och visste att dom skulle ha efterfest, men jag hajade ju inte att alla var där. Men eftersom jag var hyffsat trött, en smula irriterad och ville mest bara hem till sängen. Så stod jag över alla förslag med dricka och övertalningar att stanna. Skulle ändå inte tillfört alltför mycket där ändå, hade hellre hunnit med någon öl eller tre innan.
Så idag har jag sovit ut ordentligt och gjort ingenting. Allt för att spara mig till ikväll. Det vankas ju utgång så då gäller det att vara fit for fight annars är jag körd. Vid klockan 18 ska jag vara hos Vegard. Ska även bli kul att se hur folk faktiskt mår idag och hur sent det blev imorse.
Nu saknas bara outfit, fixa håret och sminka sig. Japp det är ju åtminstone 1 timme som försvinner där. Hopplöst att vara mig ibland. Tur att jag startade med att äta iallafall.

Dagens musik; Dire Straits - Brothers in arms



och jag tänker vad dom andra tänker, och jag saknar inte mycket...

Kommentarer
Postat av: Alex

Men hallå hur söt va inte den där luvan! :) Kramar/sis

Postat av: angelique

eller hur! den är super söt!! :) kraam

2011-11-06 @ 23:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback