nattuggla.

Ja eftersom jag inte har något liv så måste man göra allting på natten. Så just nu sitter jag med nyfärgat hår, en kopp te och målar naglarna. I hopp om att min dator INTE stänger av sig. Vilket den har fått för sig att göra, OFTA! Mycket irriterande. Har dock fått ett erbjudande om att köpa min kompis nästan oanvända sony vaio för 6000kr. Ska ta detta med min plånbok och min bror. SÅKLART vad annars!? Måste ju få veta om det är en bra deal eller ej.
Och jag står återigen med stressen i halsen när det gäller allt. Visade sig att Deborah flyttar ut mycket tidigare än planerat. Vilket inte alls är bra eftersom jag har räknat på allt. Och fick ju chocken att Emma kommer hem senare än jag tänkt också. Såååå vill jag ju inte att all min lön, skattepengar osv ska gå åt en hyra bara för att. Så kul är det inte, tyvärr. Och miljonär är man ju absolut inte.
Så nu har vi lite olika ideér om hur detta ska gå ihop och hoppas att det klaffar. För jag har ordnat en viss del och nu hoppas vi på grönt ljus från andra. Och blir det så, då jävlar är jag mer än nöjd med livet.
Kan då också GOTT unna mig en ny dator. Faktiskt. Annars kan jag bara FET glömma det.. Fan.. Livet är inte lätt att leva ibland. Men mycket har gått min väg på senaste så nu hoppas jag på ytterligare lite medvind. Snälla snälla snälla. Som Caroline Af Ugglas skulle sagt.. Men att ständigt behöva jaga är jag FRUKTANSVÄRT trött på. Så nu måste det gå vägen.
Har också ett möte imorgon innan jobbet som jag hoppas leder till bra grejer. Och förmodligen mera jobb utöver wallmans. Kanske inte riktigt behövs nu när julborden drar igång men senare..! Ibland ibland ibland står stjärnorna rätt för min del.
Och just nu står dom så högt att jag måste gå och lägga mig.

Dagens musik; Toto - Hold the line



men ingen är riktigt ärlig, ärlig är man i gryningen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback