vad ska man säga, ett fynd är ett fynd.

Man märker när man har varit ledig någon dag för mycket. Idag var en sådan dag. Fruktansvärt mycket energi och jag var mer än glad att jag hade lite planerat under dagen. Annars hade jag nog klättrat på väggarna deluxe.
Var bland annat på folketeateret för lite närmare info, vilket inte var super mycket, men gick runt lite så att jag har mer koll på hur jag ska ta mig runt. Kändes faktiskt skönt att ta det idag. På fredag kommer allt vara mer än hysteriskt. Men känner mig, trots allt, ganska lugn till fredag.
Enda jag har lite bekymmer över är givetvis kläder. Som alltid. Men jag har en liten idé med outfits-problemet som tur är. Annars står jag där med skägget i brevlådan helt klart.
När jag hade varit där skulle jag möta upp Deborah på storo köpcenter för att glo i butiker och kanske fynda något trevligt. Vi blev besvikna att vi hann gå igenom hela köpcentret INNAN vi satt oss för att äta. Det var liksom inte enligt planen.. Så det var ju bara att traska mot trikken och ta sig hem. Trodde vi.. För när vi kommer ut så ser vi en gigantisk G-sport affär så in dit går vi och där blev vi. Lyckades fynda ett par nike löparskor som jag faktiskt kan ha på jobbet, ett par adidas löpar byxor (som jag letade järnet efter i somras men allt var svindyrt) adidas strumpor och en adidas t-shirt att träna i. Dom som nu känner mig väl vet ju om att jag är mer än ett fan av adidas. Och SJÄLVKLART är alla dessa köp med adidas enbart för att kompensera köpet av nike skorna. Jag vägrar gå och ha ont i magen för ett köp av nike skor när man kan sponsra adidas. Det bara blev helt perfekt!! Är as nöjd och så blev det sushi till middag också. Grym dag helt enkelt.
Får se om det blir en otroligt snabb visit i sthlm också nu i november. Men då troligen utan möjlighet att träffa någon pga branchkväll på wallmans i sthlm. Men inget helt spikat ännu dock.
Nä nu är jag trött och behöver sömn då jag ska jobba imorgon. Känner av att höst/vinter och allt det där är påväg med storm steg. Deppen kommer smygandes, helt utan anledning. Ska därför liva upp med lite the big bang theory så man somnar glad.

Dagens musik; Bo Kaspers orkester - I samma bil



är det på riktigt eller drömmer jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback