en sådan där måndag som alla andra har.

Att gå upp idag var inga problem, trots att jag sov bort i stort sett hela dagen igår. Jag blev sådär överraskad över mig själv som bara jag kan bli. MEN, but there always a but, det är ju faktiskt imorgon samt onsdag också som jag ska orka ta mig upp. Till min förvåning och glädje så fick jag sovmorgon imorgon 2 timmar. Helt ok om ni frågar mig. När jag kom hem från jobbet kändes det grymt bra. Tills ni vet man får i sig ett mellanmål och sätter sig vid datorn. BAM! Trött tröttare jag.. Så himla typiskt. Och dom som känner mig väl vet hur fantastiskt humör jag får. Det hjälpte inte ett dugg att datorn vägrade samarbeta what so ever och internetet körde på samma spår. Såklart. Jag gnällde på allt som kom i min väg! Ibland är jag den mest fantastiska personen man kan umgås med.
På jobbet gjorde jag precis allt jag skulle, alltså ingenting. Det var egentligen min arbetsuppgift idag så jag har roat mig med annat. Och det har gått helt fint, tro det eller ej. Imorgon hoppas jag på mer action dock. En dag utan att ha något att göra går bra men två kan bli lite väl att ta i. Men det verkade som att vi kunde få mer att göra imorgon.
Fick även veta att det faktiskt spökar på folketeateret också. Till min lycka! Eller inte. Framför allt när jag visste att jag skulle vara helt solo majoriteten av tiden, haha! Men även det gick bra. So far so good.
Tröttheten har lagt sig, har nog snarare blivit övertrött, och jag intar min middag bestående av fantastisk kycklingkorv, pasta och sallad. MUMS! Ett hett tips till er läsare, när ni kryddat maten med sambalolek och tabasco ta då för fan inte peppar! Eller iallafall inte så mycket! Jag gillar stark mat, men detta var i hetaste laget.
Men som pricken över i:et blir det fan tidigt i säng alltså, jag är inte van vid det här.

13 dagar kvar.

Dagens musik; Johnny Cash - The man comes around



dom slänger silverpärlor till svin, må dina dagar bli guld i ditt liv...

Kommentarer
Postat av: pappilu

Hej. Snygg munk jacka. Jag har min också nu...Puss. P

2011-11-16 @ 07:37:27
Postat av: angelique

Eller hur, visst är den snygg!? ;) Och skön dessutom!! Så kul att vi hade den samtidigt! :D PUSS

2011-11-16 @ 16:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback