farsdaaag.

Idag är man ingen raketforskare direkt. Och det är inte pga alkoholintaget igår, tyvärr får man nästan säga. Hade känts helt ok om det vore så. Så idag har jag vm i soffhäng. Olika grenar är bland annat, äta godis, som deborah var så fantastisk att köpa till mig och dricka cola. Jag kommer nog ta hem hela klappet utan att behöva anstränga mig.
Söndagarna kommer nog framöver tillbringas på detta sätt. Jag vet att vm är vart 4e år så därför har jag planerat in en sthlms tripp om 2 veckor. Så ni inte tröttnar på att läsa min blogg för det vore inte kul.
Det gick bra att jobba igår trots att min energi var på minus deluxe och vi hade hur mycket som helst att göra. Kanske inte jätte konstigt att kroppen idag känns som mellan 90 och döden. Hej julbordssäsong!
Och vi hade även kvarsittning igår efter jobbet och jag var verkligen tveksam till om jag skulle stanna eller gå hem. I detta fall var klockan efter 02. Efter viss övertalning så tänkte jag att en liten stund kan man ju ändå stanna! Tjenis! Som om jag skulle kunna stanna en liten stund. Det finns liksom inte. Och självklart inte heller i det här fallet. Tiden flög iväg och det var många som stannade och vi hade sjukt trevlig stämning! Vi blev avbrutna och upplysta om att det var läge att gå hemåt, kl 06. Ganska förståeligt. Det var ju bara att ta på sig jackan och gå hemåt, inte mig emot alls. Hade jag varit lite smart borde jag gått direkt och inte stannat alls. Men det finns liksom inte i min värld. Såklart.
Veckan som kommer blir det jobb jobb jobb. Dock startar jag veckan på folketeateret. Vilket jag ser fram emot! Alltid kul att göra nya saker. Har i och för sig fått höra att morgondagen inte blir så fartfylld. Men kanske lika bra att få en mjukstart så jag fattar vad jag sysslar med haha.

Vill passa på att gratta min fantastiska pappilu på farsdag!! Hoppas du fått en kanon dag! Längtar SÅ mycket tills vi ses.

14 dagar kvar.

Dagens musik; U2 - Sunday bloody sunday



du är värd mer än allt fåglarna samlat...

Kommentarer
Postat av: pappilu

Jo tack den var bra. Och nu ska du få höra...bastu..pillis OCH .........Bingolotto!!!!! Va.... kan du fatta vart man e på väg eller. Hahaha. Jag fick dom i farsdags present men tyvärr ingen vinst, inte en enda liten resa kunde dom bjuda på. Puss. P

2011-11-14 @ 09:06:53
Postat av: angelique

hahaha herregud farsan!! nu går det utför! och inte ens en liten resa bjuckade dom på, elakt! slut med bingolotto från och med nu!! (förutom uppesittarkvällen ;) )

puss!

2011-11-14 @ 16:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback