vakentid, kaffe och jobb.

I brist på bröd och lust att gå en trappa ner till butiken att köpa sitter jag och äter thaimat jag sparat sedan tidigare. Det är min frukost idag.
Inte som igår när jag vaknade vid 5 tiden på morgonen, kollade klart dom senaste avsnitten på how i met your mother, two and a half men & big bang theory, gjorde frukost vid 8-9 tiden, fikade med anthony så pass tidigt att inte ens alla caféer hade öppnat, gick hem och gjorde mig i ordning, hem till vegard för att återigen träffa hans syster m. familj som jag bodde hos i somras i kirkenes, gick på visning av en lägenhet, mötte upp malene för fika och lunch. Sedan gick jag till jobbet till kl 15. Onekligen så hinner man en hel del och lite till när man vaknar så tidigt. Men det är inte optimalt någonstans med tanke på att jag stämplade ut från jobbet kl 02.30. Och inte när vi hade såååå mycket att göra som igår. En kväll, går som man säger här i norge, greit, men jag vägrar få tillbaka mina sömnproblem och ha dom i 3 veckor för att sedan gå till läkaren. Vem pallar?
Så innan jag mötte malene så gick jag till butiken sunkost. Köpte med mig då ett te som jag fick erbjudit. Det ska tydligen hjälpa en att varva ner och förhoppningsvis sova bra och hela natten. För utvilad vill man ju gärna vara nu när det är julbord och grejer.
Idag hade jag turen att faktiskt sova tills klockan ringde. Ska iväg på en visning idag med dock utan min vapendragare vegard. Han måste få norge att gå runt genom att jobba. En annan har ju turen att börja senare. Ibland har han en jävla flax att han har mig, haha!
Jag och Deborah lyssnar på våran tragiska singellista som vi har satt ihop och är sjukt nöjda med. Vi + ironi = sant.

Dagens musik; Mauro Scocco - Till dom ensamma



och det är lång väg ner, och du skulle aldrig ramla mer...

Kommentarer
Postat av: Mammilu

HOWDIE!!!Ser att Debban har fixat bloggen. ;)

2011-11-12 @ 18:01:50
Postat av: angelique

huh!? nää det måste vara cissi som varit i farten i sådana fall! :))

2011-11-13 @ 16:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback