redan måndag.

Idag har jag haft en sådär dag igen. Eller ja dagen är ju långt ifrån slut men ändå. Har inte känt mig speciellt positiv till något, trots att jag vet att morgon dagen kommer bli awesome. Sovit och drömt konstigt och kände mig inte taggad för fem öre att kliva ur sängen.
Känns ju super spännande när man vet vad som kommas skall med massvis av jobb i veckan.
Vet inte om det kan ha och göra med att det är så mycket jag känner att jag ska hinna men egentligen inte vet när jag ska ta tag i det. Börjar samtidigt bli lite smått stressad över att jag faktiskt måste packa ihop ALLA grejer till flytt. Jag vet att det inte är nu. men faktiskt ganska snart om man tänker på hur mycket fritid man kommer att ha sen.
Känns faktiskt fantastiskt bra att åka hem en snabbis den 27-29 med Malene. Idag har jag känt ett extra sug efter att få åka hem lite. Kanske därför att jag har bokat resa hem tidigare än jul. Annars vet jag inte om jag hade tänkt på det lika mycket. För när man vet att man faktiskt ska hem så är det klart att längtan blir större.
Innan var jag ju beredd på att bara åka hem den 22a dec, så då är man inställd på det. Nu när man vet att det är 20 dagar kvar innan man åker hem och inte 1 & ½ månad, som innan så känns det.
Det är mycket och väldigt osammanhängade tankar som far runt i mitt huvud just nu så ledsen om det blev lite väl förvirrande det här inlägget.
Men man behöver ibland bara få skriva ur sig lite.

Dagens musik; Dire Straits - Walk of life



och jag undrar vad som händer i vår del av stan...

Kommentarer
Postat av: Lucas Gustavsson

Anmäl dig till dagens blogg hos mig och ta del av mina 1800 läsare om du känner för det :)

Postat av: Michelle

Riktigt fin är din header:D

2011-11-08 @ 17:38:57
URL: http://ponnybrudarna.se
Postat av: emilie

Superfin header du har! :D Ska vi följa varandra via Bloglovin kanske?



Kram

2011-11-09 @ 18:09:19
URL: http://emiliekarlman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback