söndag och morsdag.

Det händer inte mycket just nu, kanske lika bra det. För snart är det resa hit och dit och ha ett par dagar med stor hets. Borde nog ta vara på sådana här dagar mer. Idag har jag faktiskt ingen som helst ork för några större äventyr. Är riktigt trött idag. Också. Det blev ett riktigt hästpass på jobbet igår, 14 timmar tror jag vi knåpade ihop. Dock var det ingen stress utan en ganska skön kväll. Det enda jag kände var att kroppen var heeelt slut när jag kom hem. Jag var så övertrött att jag inte kunde somna, men kände ändå hur mycket jag ville sova. Märkligt faktiskt.
Så jag tänker fortsätta i samma takt som jag gjort hela dagen, göra absolut ingenting. Har kollat på elitloppet och dammsugit typ. Funderar på om jag ska färga håret och sedan bara kasta mig på soffan resten av kvällen. Bara vara själv och inte tänka på något. Tycker jag låter som en utmärkt plan för idag.
Mer idag som måste uppmärksammas är självklart, morsdag! Så stort grattis på morsdag älskade mammilu! Kan ju inte närvara tyvärr men vi träffades ju för ett par dagar sedan och kommer ses en snabbis om en vecka ca.

Dagens musik; Erik Linder - Bara du och jag



det gör inte ont, så länge du är med mig...

Kommentarer
Postat av: Maria

Tack så mkt!

Ja du var saknad!

Postat av: zarah

hohooo!!! jag vet, jag e sa dalig!!! manos kommer vara i pefki och jag i athens!! men kommer aka varje vecka till honom saklart :) aahh jag vill ta med henne till sverige!! far se om d gar hehe

2011-05-29 @ 21:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback