imorgon är dom här.

Imorgon är dom hääär!! Tänk så fort tiden gått ändå.. Helt sjukt! Men jag ser ju det bara positivt, jag har verkligen längtat till den här helgen. Och dessutom ska mina vänner här få träffa min fina familj. Det kommer bli en kanon helg det vet jag. Hoppas på bra väder i tillägg.
Gårdagen var inte effektiv någonstans såklart. 17 mai är hårt, minst sagt hårt. Men jag trodde jag mer eller mindre skulle vara död och må som ett riktigt takras, men ack så fel jag hade. Självklart var jag sliten och trött men inte speciellt fyllesjuk. Men istället för att må så hade jag fortfarande så jävla ont i ryggen och mensvärk härifrån till helvetet. Efter jag legat på soffan hela dagen och kollat på big brother, haft Deborah här i ca 30 min bestämde jag mig för att gå över till Samuel & Vegard. Filmkväll stod på schemat. Kom över dit och möts av flera kända ansikten som både varit med under 17 mai och som jag träffat sedan tidigare. Himla trevligt och vi hade väldigt kul. Blev även ett glas vitt för min del då de andra ändå druckit lite öl och cider. Värre än så blev det helt enkelt inte. En kanon skön kväll och jag gick sedan och la mig väldigt sent då jag inte alls var trött.
Så idag skulle jag iväg på ett möte med en bemanningsfirma för troligen framtida samarbeten. Vilket gick väldigt bra och förhoppningsvis hittar hon uppdrag till mig som passar.
Annars idag ska jag inte göra så mycket, krya på rygg och mensvärk får nog bli dagens to do. Har tvättat lite och plockat lite. Tänkte städa och handla imorgon innan la familia kommer eftersom dom inte kommer till stationen förrens vid kl 22. Allt måste ju såklart vara perfekt tills dom dyker upp. Guuud va jag längtar nu! Bli fredagkväll nu nu nu.

1 dag kvar.

Dagens musik; Eminem - Not afraid



dom dansar högt över varje lag, och där vill jag också va...

Kommentarer
Postat av: Pappilu

Hej. Ska bli riktigt rolig att få komma och hälsa på. Men du.....skit i å städa...vi kommer ju ändå att sabba allt för dig när vi stormar in!!!Syns om 14 timmar. Puss o kram. P

2011-05-20 @ 08:10:49
Postat av: angelique

Men nu vet ju du också hurdan jag är så jag kommer städa oavsett!! :) ses om 11 timmar! :D Puss o kraam

2011-05-20 @ 10:51:09
Postat av: Pappilu

Jo de e sant. Dax att avsluta i min bunker, ska upp o guida ett gäng, lunch o sedan hem....Syns snart. P

2011-05-20 @ 11:09:10
Postat av: angelique

så du har gått och blivit guide på heltid du! ;) ses snaaaaaart!

2011-05-20 @ 20:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback