uppvärmning inför åre.

Idag fyller min fantastiskt underbara lillebrur 20år!!! STORT GRATTIS! Min lilla lillebrur blir stor. Men det kan han glömma, för mig är han alltid liten.
Gårdagen gick bra, russefest är russefest. Hade skönt flow hela kvällen. Men jag var SÅÅÅÅ jävla trött. Helt sjukt trött till och med. Fast jag var inte ensam som tur var. Och i slutet av kvällen, som faktiskt inte blev så sen, vart jag självklart pigg. Förbi champoo efter jobbet där några stycken satt. Efter ett tag tyckte Vegard att vi skulle öva inför åre och alltså dricka lite hos honom. Så jag och Alex gick med dit.
Var riktigt mysigt att sitta och prata och lyssna på musik. Alex somnade på soffan medans jag och Vegard kollade på när han bland annat var med i norska dansefeber. Riktigt grymt! Han är helt fantastiskt duktig på att dansa. Vilket dock inte var något nytt.
Vi insåg när det började ljusna att det var läge att gå och lägga sig för att inte sova bort hela dagen. Så vid kl 8 imorse gick vi och la oss. Hade satt larm på kl 12 med det kunde vi ju glömma.. Nytt försök blev senare kl 14 när Samuel mfl dundrade in och hojtade om brunch. Så hängde på och käkade på Ryes. Väl där får jag min mat först, vilket ALDRIG hjälper mig. Var självklart sist klar ändå, och inte åt jag upp heller. Fick väl lite skit för att jag var så långsam, dom trodde inte riktigt att jag verkligen var SÅ långsam. Men jopp, true story. Som tur var hade vi inte bråttom.
Sedan dess har jag bara varit hemma. Emma och Anna kom strax efter mig hem så jag har varit social med dom typ. Så kom även Jennie och dom lagade middag.
Bara skypar med mammilu lite nu och väntar på att Vegard ska komma hem så vi kan kolla på filmen vi såg häromdagen.

Dagens musik; Melody Club - Destiny calling



dimmiga dar det var fina dar, men jag såg aldrig riktigt var vi var...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback