the end is not near, its here.

Min anledning till tom blogg på 1 dag är pga jobb och diverse dåligt humör från min sida. Min kontakt person hörde av sig sent i tisdags kväll, oseriöst om man frågar mig, men jag tog jobbet. 2 heldagar i barnehage. Och det har gått kanon bra! Så cash cash cash. Dock är jag fortfarande skeptisk till att jobba med dom allra minsta barnen, inte riktigt min grej. Men ändå. Imorgn ska jag faktiskt vara ledig eftersom jag jobbar lördag och söndag på wallmans. Känns bra, nu.
Har varit äckligt bitter, kanske med all rätt, senaste dygnen. Det har givetvis drabbat Emma som är mig närmast mest hela tiden eftersom vi bor tillsammans. Men ibland får jag perioder där jag BARA vill vara själv. Inte tänka på någon annan eller prata med någon annan utan bara bry mig om mig själv och mina i-landsproblem. Då kan jag bli bitter lemon deluxe. Och det är egentligen ingens fel, jag bara är sådan. Då ska man bara låta mig vara så pratar jag om varför det är så osv så småningom. För prata är inget jag har problem med.
Jag har ju trots allt varit social med ovant sällskap i drygt en vecka. Inget fel ALLS i det! Snarare att jag behöver rensa min hjärna på tankar i mitt. Jag är inte som alla andra jag vet. Men jag har mina ytterst bittra stunder.
Trodde ju att gå och lägga mig tidigt i tisdags och försöka sova för att orka upp i tid på onsdagsmorgonen skulle hjälpa min bitterhet. IKKE! Det resulterade i att jag somnade tidigt men sov i stort sett inte alls resten av natten iallafall.
Igår får jag skylla mig själv. Jag och Vegard bestämmer oss för att hyra film. Det blev 3st och en köpes. Köpte även halva affären på gotteri mm. Filmerna som blev var; The last exorcism, paranormal activity, ugglornas rike samt avatar. Kan då också meddela att det inte var jag som valde dom två förstnämnda. MEN det gick helt ok att se dom. (Tror varken Samuel eller Vegard läser min blogg så dom kan inte säga något annat, vilket gynnar mig..)
Sov då 3 timmar inatt eftersom vi såg alla 4 på rad. Och så jobb på det. ÄN har det gått jävligt bra. Men fråga mig imorgon igen.

Dagens musik; Rihanna - Disturbia



jag hör att du är säker nu, jag vaknar med den tanken varje dag...

Kommentarer
Postat av: Pappilu

Hej på dej gumman. Tur att du ändå har goda vänner runt om kring dig trots att du inte alltid känner dig på topp. Man får ju ha sådana stunder att man bara sitter tyst, men det är klart att folk är ovana, för att vara du så är det ju ovanligt att du inte sprudlar. Må gott. P

2011-03-11 @ 07:55:27
Postat av: angelique

Du har helt rätt pappilu! det gäller bara att jag får förklara mig hur det ligger till så borde dom förstå. vilket hittills inte varit något problem. Puss å kram

2011-03-11 @ 11:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback