tänk så mycket man kan längta.

Totalt glömt bort att blogga idag faktiskt och igår. Väldigt märkligt för att vara jag. Har inte haft så mycket att skriva heller dock. Jobbade ju i lördags och det gick väldigt bra. Sen igår hade jag och Toy bestämt oss för thaimat och efter det fanns det en del alternativ på vad vi kunde göra. Men det slutade iallafall med födelsedagsfest hemma hos Mari som vi jobbar tillsammans med. Jellyshots, vin, ost & kex, grönsaker med dipp och gott sällskap. En grym kväll faktiskt. Men tog det betydligt lugnare än vad jag hade kunnat gjort tackvare intervjun imorse.
Var ju på intervju nr 2 idag som jag var kallad till. Tyvärr när jag kommer dit så får jag också veta att platsen redan är tillsatt internt. Men jag hade också vid första intervjun sagt att jag var intresserad av att jobba med sälj eftersom det fanns plats till det också. Så idag var det intervju för det, vilket jag inte alls var förberedd på. Det känns jätte trist att receptionstjänsten försvann (typiskt min tur i den här stan!) för jag är inte alls helt 100 på sälj jobbet. Tyvärr. Så kommer nog att tacka nej till det. Hon hade i och för sig andra idag som skulle komma på intervju också så platsen är inte min för att jag tackar ja. Kluvet som bara den!
Annars idag har jag slappat järnet i soffan och sedan bjöd jag Toy på middag, flygande jakob med ris. Det var liksom min tur att bjussa tillbaka faktiskt. Hon har fortfarande innestående middagar hos mig.
Och en vääääldigt glad nyhet är att min bror har bokat biljetter hit till Oslo!!! Så onsdagkväll kommer han hit och stannar till söndag. Ska kolla Håkan H bland annat med mig. Fy fan va kul det ska bli att ha honom här! Längtar verkligen till onsdag kväll nu.
Måste också erkänna att det är ganska skönt att vara själv hemma lite. Behövde nog det.

Dagens musik; Håkan Hellström - Jag vet vilken dy hon varit i



tills jag började med tequila och blev trummis i en ny orkester...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback