nu kör vi åre.

Idag drar vi äntligen!! Har väl väntat i ca 2 månader på det här nu. Så om 20 min är det jag som låser dörren och åker från soliga oslo. Igår på jobbet var det fantastisk stämning, alla är SÅ taggade! Kände mig inte alls närvarande under kvällen, jag hade redan åkt mentalt. Och jag var nog inte ensam. Så det var ju lite tur att det inte blev någon direkt nattklubb. Och definitivt ingen kvarsittning. Alla gick från jobbet ganska raskt.
Jag har nog aldrig varit så klar inför en resa som den här.
Ska försöka komma ihåg kameran, för det här blir galet. Behöver inte säga mer.
Önska mig lycka till i backen osv. Nu kör vi!

Dagens musik; Black eyed peas - The time



dom måste lära sig gå, det är vad folk säger när det är vi två...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback