nu dag gryr.

Fredag idag tydligen, känns som det varit fredag hela veckan. Typ. Men idag vankas det jobb dock och det ska bli skönt att köra igång igen, hoppas det blir lite drag. Igår hade det dött direkt och folk hade stämplat ut innan kl 00. Det är lite sjukt faktiskt. Men hoppas det iallafall blir lite att göra. Så är det jobb imorgon också och sedan åker jag hem i drygt 2 veckor. Kommer ha massa kul saker inplanerade hemma vilket känns kanon bra.
Hälsa på på skolan, hänga med familjen, fira mig och lillebrur på solvalla, massa vännerdejter, säkert hjälpa Jimmö och Linda att flytta, utgång, träffa Madde i sthlm med mera. Låter ju inte bara bra i mina öron, det låter fantastiskt.
Kommer nog sakna folket här i oslo också tror jag. Men jag behöver den här tiden hemma också känner jag.
Men nu ska jag avsluta frukosten och sedan gå och dricka kaffe med Toy innan jobb. This is a good day.

Dagens musik; Rise Against - Hero of war



vad jag bryr mig om nu, är att du kommer nära mig...

Kommentarer
Postat av: Pappilu

Hej på dej. Ser bra ut med Björn vid din sida. Vill bara önska dig välkommen hem!!!!

P

2011-03-25 @ 14:18:46
Postat av: angelique

visst gör jag ;) kommer troligen imorgon en med loa och jag ;) tuuusen tack!! snart är jag hemma :) lycka till med dykningen i helgen!

2011-03-26 @ 04:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback