när snön faller ner, tidelipomtidelipom.

Ytterligare en bra dag hemma då. Gick upp skaplig tid eftersom jag hade en tid att passa inne i stan. Mammilu är fortsatt hemma och är sjuk, stackarn. Känns inget vidare alls. Snart är hon förhoppningsvis frisk. Och vi som skulle till solvalla imorgon och fira mig och Tim. Det blir inte så nu såklart. Jätte trist! Men man kan inte göra så mycket åt det.
Själv tog jag mig och mitt onda huvud och åkte in till stan och Axelssons spa i gallerian. Fick en fantastisk behandling av 50min massage av hela kroppen med koncentration på rygg. Så nu kanske jag blir väck min huvudvärk. Hoppas. TACK för en grym behandling, gissa om jag behövde det!!
Kan säga att jag är bra mör i min kropp nu och kommer nog sova väldigt gott. Fick lite tips om hurvida jag inte ska bli så stel (som jag egentligen redan visste, men alltid bra att bli påmind om..) strecha! Väldigt spända bröst/nackmuskler samt stumma lårmuskler. Och det är sådant jag faktiskt vet om men som glöms bort.
Sedan kom min brur in till stan och vi gjorde lite sällskap i lite affärer innan jag blev alltför hungrig och less på sjukt mycket människor så vi åkte hemåt. Skönt med lite sällskap när man inte är van vid våran kollektivtrafik. Haha. Och för att tala om den; när i helvete fick vi spårvagnar in till centrala stockholm!? Hahaha, blev jävligt paff när jag fick se dom hyper moderna spårvagnarna rulla förbi. Är nog lite efter. Tydligen.
Har inte gjort så mycket annat idag än åkt med Kaisa till handbollsträningen. Saknar Salem, det gör jag verkligen. Även fast jag inte ens kände igen hälften. Men det var kul att träffa dom gamla godingarna iallafall! Så småningom kommer jag tillbaka, jag lovar.
Imorgon ska jag troligen träffa Kaisa och inte mycket mer än så. Det kommer hektiska dagar nu till helgen så bäst jag passar på att vila och ta igen massor av program.

Dagens musik; Metallica - Sad but true



ser domen i dina ögon, du kanske kommer förstå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback