mot sthlm, 13 dagars vistelse.

1 timme igen innan jag åker. Nu känner jag verkligen hur skönt det ska bli! Fast jag är lite nervös också. Så länge sedan jag var hemma nu.. Men skönt minst sagt.
Igår på jobbet gick det bra, faktiskt väldigt trevliga gäster till slut. Inte svinmycket att göra men ändå lite grann. Kunde liksom driva lite med gästerna och bara lattja runt. Sådant tycker jag om!
Fick gå hem innan turbinen var färdig städad och klar, tror Toy kände att jag redan åkt hem i mitt huvud. Plus att jag då skulle få sällskap hem av Vegard. Tack Toy!
Satt hemma hos Vegard och pratade lite med Merete och Kjersti innan det var läge att gå hem. När jag kom hem var jag mer än trött, somnade ganska snabbt efter att jag satt igång ett avsnitt av Big brother.
Vaknade upp med samma huvudvärk jag hade igår. Säkert påväg till en förkyldning för min röst började svika mig igår när jag pratade med gästerna. Inte läge liksom! Men så länge jag inte får feber så är jag nöjd.
Nu ska jag packa ner det sista och bege mig mot gardermoen. I´m coming home!!

Dagens musik; Veronica Maggio - Måndagsbarn



dagen vet vad som väntar dig, att natten kommer och hämtar dig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback