meget bra torsdag.

Äntligen är han här. Var och mötte honom på stationen igår så promenerade vi hem till mig och bestämde oss för lite film. När vi kollat en bit in på filmen ringer Vegard och frågar om vi inte har lust att komma över till dom och kika film istället. Sagt och gjort. Kollade på den norska filmen, Trolljägaren (?). Tror den hette så.
Eftersom det blev lite tajt med att klippa mig innan jag skulle möta Tim så bestämde vi att det fick bli efter filmen istället. Så Vegard slapp vara på jobbet svintidigt idag. Tycker jag var en bra idé av oss.
Ska inte säga alltför mycket men kan säga att det är en stor förändring och bild kommer att komma upp. Jennie var förbi för en liten stund sedan utbrast när hon fick syn på mig "men guud va du är snygg i håret!! helt sjukt!" Så jag kommer nog tacka Vegard en tid framöver.
Kommer nog ta ett tag att vänja sig (som med alla nya frisyrer) men den är ruggigt snygg. Bästa är också att bror tog med sig hårfärg till mig så nu jävlar.
Och ett litet meddelande till min fantastiska vän Sarah; Du är och förblir min nr 1 när det gäller mitt hår. Jag måste tyvärr ta hand om det på bästa sätt även i grannlandet. Och både Vegard och Lars är bra kandidater. Men kommer nog aldrig släppa dig. Love you!
Så snart ska jag traska till jobbet. Jobbar dock inte hela natten så min stackars bror skulle dött av tristess. Men han har fått mina nycklar och mitt bankkort i fall att han skulle vilja gå förbi rimi och köpa något.
Imorgon stan hela dan och Wallmans at night. Sounds like a good plan. Hoppas Tim uppskattar det också.

Dagens musik; Håkan Hellström - Jag har varit i alla städer



ger mig nått som tar mig någonstans, för jag vill veta om kärlek finns...

Kommentarer
Postat av: zarah

Jag har ocksa samma problem, haha! Finns bara en som far gora nagot med mitt har och det ar ocksa en Sara!! Fan vad petig man ar. Men nu har jag inga mer alternativ an att lata det over till nagon annan. Kanner mig snuskig och otrogen, men vad fan, haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback